Z życia Centrum

 

Kierunki CKU

Wybierz nowy zawód dla siebie!
BEZPŁATNIE

 

AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej

1. Tworzenie przekazu reklamowego

Słuchacz:

  1. określa cele przekazu reklamowego;
  2. dobiera narzędzia promocji;
  3. pozyskuje oraz przetwarza informacje niezbędne do realizacji reklamy;
  4. prezentuje informacje reklamowe w formie graficznej, tekstowej i tabelarycznej oraz określa ich przydatność do wykonania reklamy;
  5. określa mechanizmy wpływające na tworzenie reklamy;
  6. przygotowuje zestaw informacji dotyczących kampanii reklamowej;
  7. dobiera środki reklamowe służące do opracowania przekazu reklamowego;
  8. dobiera środki prezentacji przekazu reklamowego;
  9. stosuje programy komputerowe do gromadzenia i przetwarzania informacji oraz opracowania przekazu reklamowego;
  10. stosuje przepisy prawa oraz przestrzega zasad etyki zawodowej, dotyczących tworzenia przekazu reklamowego.

2. Projektowanie środków reklamowych

Słuchacz:

  1. projektuje różne formy środków reklamowych i innych narzędzi promocji;
  2. projektuje elementy systemu wizualnej identyfikacji firmy;
  3. stosuje różne formy i środki projektowania reklamy;
  4. stosuje przepisy prawa autorskiego i własności intelektualnej;
  5. wykorzystuje programy komputerowe w trakcie prac projektowych;
  6. prezentuje projekty reklamy produktów i usług.

3. Tworzenie planu medialnego

Słuchacz:

  1. ocenia projekt przekazu reklamowego przed jego publikacją;
  2. dobiera nośniki reklamy do przyjętej strategii reklamy;
  3. dobiera media do przyjętej strategii reklamy;
  4. ustala czas emisji reklamy w mediach na podstawie określonych wskaźników;
  5. sporządza plan przebiegu kampanii reklamowej w mediach zgodnie z przyjętym budżetem;
  6. organizuje emisję reklamy w mediach;
  7. sporządza dokumenty dotyczące emisji reklamy w mediach;
  8. stosuje przepisy prawa oraz przestrzega zasad etyki zawodowej, dotyczących emisji reklamy w mediach.

4. Przygotowywanie środków reklamowych

Słuchacz:

  1. planuje etapy produkcji środków reklamowych;
  2. wykorzystuje wiedzę i umiejętności z zakresu towaroznawstwa do realizacji określonych zadań;
  3. sporządza harmonogram przygotowania środków reklamowych;
  4. określa metody i techniki produkcji reklamy;
  5. dobiera materiały i narzędzia do wykonywania środków reklamowych;
  6. sporządza zapotrzebowanie na materiały i sprzęt do produkcji środków reklamowych;
  7. obsługuje urządzenia techniczne i korzysta z programów komputerowych do wykonywania środków reklamowych;
  8. przygotowuje reklamę w wersji drukowanej i elektronicznej;
  9. przestrzega standardów jakości pracy w procesie produkcji środków reklamy;
  10. prowadzi dokumentację dotyczącą produkcji środków reklamowych;
  11. przestrzega zasad etyki zawodowej podczas produkcji środków reklamowych oraz stosuje przepisy prawa w tym zakresie.

5. Badanie skuteczności reklamy

Słuchacz:

  1. opracowuje oraz interpretuje wyniki badań rynku reklamy;
  2. ocenia jakość produktów i usług reklamowych według określonych kryteriów;
  3. określa efektywność reklamy na podstawie ustalonych wskaźników;
  4. ocenia skuteczność reklamy na podstawie badań rynkowych;
  5. prowadzi badania efektywności reklamy z wykorzystaniem programów komputerowych;
  6. prezentuje wyniki badań dotyczących oceny jakości oraz skuteczności prowadzonej reklamy.