Z życia Centrum

 

Kierunki CKU

Wybierz nowy zawód dla siebie!
BEZPŁATNIE

 

AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych

1. Przygotowanie oferty produktów i usług reklamowych

Słuchacz:

  1. korzysta z różnych źródeł informacji o produktach i usługach reklamowych;
  2. rozpoznaje rynek produktów i usług reklamowych na podstawie analizy ekonomicznej i marketingowej;
  3. stosuje narzędzia marketingu;
  4. opracowuje ofertę handlową zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami klientów;
  5. stosuje metody kalkulacji cen;
  6. opracowuje cenniki produktów i usług reklamowych;
  7. przygotowuje prezentację produktów i usług reklamowych z wykorzystaniem oprogramowania komputerowego.

2. Prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych

Słuchacz:

  1. tworzy i aktualizuje bazy danych o klientach;
  2. identyfikuje typy klientów;
  3. prowadzi rozmowę sprzedażową;
  4. prezentuje ofertę sprzedaży produktów i usług reklamowych;
  5. prowadzi sprzedaż produktów i usług reklamowych zgodnie z przyjętą strategią marketingową;
  6. realizuje zlecenia i zamówienia na produkty i usługi reklamowe;
  7. negocjuje oraz przygotowuje umowy sprzedaży produktów i usług;
  8. prowadzi dokumentację dotyczącą sprzedaży produktów i usług;
  9. korzysta z programów komputerowych stosowanych w procesie sprzedaży produktów i usług reklamowych.