Zarezerwuj miejsce teraz!
Wypełnij formularz,
a nasz konsultant edukacyjny
oddzwoni do Ciebie!

Aktualności

Kierunki CKU

Wybierz nowy zawód dla siebie!
BEZPŁATNIE

A.29. Obsługa klientów i kontrahentów

W zawodzie:

1. Prowadzenie korespondencji i negocjacji

Słuchacz:

  • analizuje oferty kontrahentów sporządzone w języku polskim i języku obcym;
  • przygotowuje ofertę usług spedycyjnych w języku polskim i języku obcym;
  • sporządza korespondencję handlową w języku polskim i języku obcym;
  • przestrzega procedur dotyczących zakupu towarów i usług;
  • dobiera formułę Incoterms do warunków wykonania zlecenia;
  • dobiera metody negocjacji do rodzaju usługi lub wymagań kontrahenta;
  • dobiera instrumenty marketingowe do rodzaju usługi lub wymagań klienta;
  • wybiera dostawców i podwykonawców;
  • dobiera sposób i zakres obsługi do potrzeb klienta;
  • sporządza umowy o świadczenie usług w języku polskim i języku obcym;
  • przestrzega procedur rozpatrywania reklamacji.

2. Kalkulowanie cen usług spedycyjno-transportowych

Słuchacz:

  • stosuje przepisy prawa dotyczące dokumentacji rozliczeniowej;
  • analizuje koszty spedycyjno-transportowe;
  • ustala ceny i taryfikatory usług spedycyjnych;
  • różnicuje ceny usług spedycyjnych;
  • stosuje przepisy prawa podatkowego;
  • przestrzega zasad opłacania należności przewozowych;
  • analizuje wskaźniki statystyczne stosowane do oceny efektywności usług spedycyjnych.